wtorek, 29 lipca 2014

O mnie- Czyli o w miarę normalnym gościu.

Jako, że jest to mój pierwszy wpis na blogu wypadałby przedstawić swoją osobę i własne zainteresowania :). Jestem Ikar, zapalony gracz komputerowy, czytelnik literatury fantasy. fan mangi i anime oraz amatorski zawodnik mma. 

Swoją przygodę z grami rozpocząłem jako mały chłopiec od czasu do czasu grający na firmowy komputerze taty gdy tego nie było w pobliżu. Później gdy już dostałem własną maszynę pasja zaczęła się rozwijać, coraz to nowe produkcje coraz więcej zabawy i tak zostało do dzisiaj :).

 Chyba jak u każdej osoby z mojego rocznika, miłość do literatury fantasy zaczęła się od Harrego Pottera, i to właśnie z cyklem, tych  książek utożsamiam sobie swoje dzieciństwo ( przynajmniej tych pierwszych :)) Bo przecież jakie dziecko po wejściu w  magiczny świat zechce go tak szybko opuścić? Nie oszukacie mnie ! Doskonale wiem, że nie tylko ja bawiłem się w Harrego i jego zgraną paczkę przyjaciół. Był nawet taki moment kiedy w wieku 11 lat sam z niecierpliwością czekałem na zaadresowany do mnie list który dostarczyłaby śnieżnobiała sowa.
 .
 Co do Mangi i Anime, szczerze powiedziawszy jestem leniem i zdecydowanie wolę oglądać anime niż czytać mangę. Między bogiem a prawdą przeczytałem tylko kilka tytułów mangi i to w głównej mierze kontynuacje popularnych ekranowych tasiemców, więc fan to chyba lekka przesada. Za to był czas gdy ekranowe produkcje pochłaniałem w ilościach ogromnych praktycznie nie odchodząc od komputera.
.
W granicach 1 liceum narodziła się kolejna  z moich pasji, a mianowicie mieszane sztuki walki (zawsze to jakaś aktywna forma spędzania czasu). Nie widzę w sobie przyszłej gwiazdy areny gladiatorów jednak ten sport jest idealną odskocznią od życia codziennego i  daje raz na jakiś czas możliwość wskoczenia w buty mitycznego wojownika przemierzającego piaski rzymskiej areny.
  
Co będę publikował na moim blogu ? Luźne przemyślenia odnośnie gier, książek, anime, mangi, czasami trochę prywatnych refleksji. Będę pisał o tym co mnie interesuje, więc powinno być ciekawie.

Ikar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz